Post by beicocenmarcvi on Feb 10, 2022 0:20:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar tokens ▞▞▞
▞▞▞ Magic Tiles 3 2022 version ▞▞▞
Det suger. Du kan inte ens spela för din egen utan att se en lägga till eller betala
Spelet har för många annonser och de vill bara ha dina pengar för prenumerationen så att du inte har annonser och det finns inte många låtar att välja mellan.
Jag tejpar anteckningarna och det är som "ja, du tryckte inte så jag ger dig en annons eftersom du förlorade" så det får mig att tro att det medvetet gör att du förlorar för att ge dig annonser så att de får betalt av annonserna och tjänar pengar
Men varje gång jag har de där små långa tonerna och jag trycker någon annanstans, då säger den lilla cirkeldelen till mig att jag misslyckades och jag gillar inte det när jag bokstavligen är vid den sista kronan och när det väl händer blir jag arg och Jag höll på att ta sönder min telefon en gång på grund av det så att du kan snälla klara det så att du inte behöver gå i cirkeln när du har de där långa tonerna för som bara gjorde mig väldigt arg. Jag är ledsen om jag Jag är bokstavligen som att störa dig men snälla fixa det.
Quizkampen 2.1.9 for Android - Download
Den är rolig
Intet behå
Efter varje låt är det en reklampaus och jag brukade älska att spela det här spelet men det får mig att vilja avinstallera med hur många annonser som finns i spelet. Hade i bara 5 minuter och redan sett 4+ annonser. Skulle inte rekommendera om du inte har tålamod
Spelet är bra kärlek snabb hastighet men du lägger i lite Michael Jackson och jag är hooked. Om du lägger in Michael Jackson. Jag skulle spela det här varje dag och varje timme jag kan. Ge bara några tips för att göra ditt spel roligare. Och tips till alla som fortsätter att säga i appar att den har för många annonser, slå bara på flygplansläget.
Magic Tiles 3 מוזיקה ulsl
Det här är ett av mina favoritspel att spela när jag har ledig tid, spelet är extremt utmanande när man kommer längre i låten, det enda jag skulle föreslå är ett sökfält för låtar, när jag får förslag på en låt att spela måste bläddra igenom varje låt för att hitta den, men överlag är det ett fantastiskt spel.
Piano Tiles 3 - Apk AMP
Det är så mycket reklam om det inte skulle varit så mycket reklam skulle spelet varit bra
Jag minns med glädje när jag spelade det här spelet mot min syster men nu är det fullt av annonser. det är som om det här spelet är ett enormt grepp om pengar. Jag orkar inte ens låsa upp låtar längre, det är så irriterande. titta jag kan se annonser men med måtta och på eget initiativ. seriöst, ni förstörde ett bra spel för ett par extra dollar och det är tråkigt. du är sugen på pengar och du förstörde ett spel för det. seriöst inom en 5 minuters tidsram lyckades du trycka in cirka 8 annonser i mitt ansikte (de flesta främjande bedrägerier)
Burger Shop 2 Gündelik cpk
Bara tråkigt
Det här spelet är mitt favoritspel. Men det slutade fungera efter ett tag när jag väljer en låt som den skulle spela men jag kunde inte se någonting. Men det är fortfarande ett bra spel.
Fel även här, annonserna överdrivna – vi skulle inte betala för ett spel som redan gjordes med färre annonser. Kanske annonskontroll i mängden förfluten tid snarare än kort efter förlust
Saknar även det mest grundläggande av polish. Låg ljudkvalitet. Anteckningar är inte tidsinställda särskilt väl.
Det här är det sämsta spelet i historien. Jag skulle ge det noll stjärnor eftersom inget fungerar när jag rör tangentborden eller eller vad du ska röra vid det, låter mig bokstavligen inte röra det när jag rör det så snälla fixa detta och en mer sak är att jag laddar ner det här och installerade det och installerade det igen och det fungerar fortfarande inte så ja fixa det här
Magic Tiles 3 Müzik ofd
Att det är jätte jätte jätte bta
Magic Tiles 3 Müzik ofd
Magic Tiles 3 Музика xwb
Magic Tiles 3 Музика xwb
Bra men tar lång tid att installera spelet. ❤️❤️❤️❤️❤️
ok
För många reklamfilmer som tvingar dig att köpa den... snarare än att använda app för reklam... för dyrt 5,99 i veckan... försiktigt!
Behå
Det är bara annonser, hela låten är låst bakom en annons. Det är bara dåliga låtar och låtarna är inte originalet. Så det låter så off. Jag skulle helt enkelt inte ladda ner den här appen. Det är inte bra och varje gång du misslyckas tvingas du se en annons på 30sek
det upptäcker inte mitt finger och det lurar mig gratis återupplivar det gör mig häxa 5 annonser innan jag kan fortsätta Jag hatar det här spelet och bryter det här är fredagskvällen dunking men du kan inte göra några misstag
Magic tiles 3 är ett fantastiskt spel men jag verkar ha ett konstigt problem varje gång jag försöker välja en låt att spela, det tar mig bort från spelet och jag tror att om någon kunde fixa det skulle det vara trevligt
Jag gillar spelet. Hatar eftersläpningen. Det tenderar att släpa offline men inte online vilket inte är vettigt. Men det släpar och då måste man se annonser för att man förlorade....på grund av eftersläpningen. Det finns ingen ursäkt för att ett spel ska hamna offline 2022. Kan tas bort på grund av det
Tim tok hot bugil APK Hämta för Android
Det är ett bra spel, jag hade det på min gamla telefon och det var bra, men på den här telefonen är det riktigt problematiskt även efter omstart och omstart, jag ska försöka avinstallera det och sedan hämta det igen för att se om det fungerar
Du behöver inte spendera pengar för att köpa dyr pianoutrustning. De senaste Magic Tiles 3 APK 6.72.035 (1907151117) ger dig mer spännande utmaningar. Från.
Ni skulle ha med lite svenska låtar som röst för det är lite tråkigt
Sinä ei voi tehä ja jos se koule niin pitä koko ajan lisää mainos
Mycket glitchy, främjar ett premiumkonto på 5 dollar innan du ens kan spela en låt. Ingen lögn det öppnade och så gjorde en premiumkontoannons. På grund av felen köpte jag den nästan. Bokstavligen alla låtar utom 2 är bakom en annonsvägg. De hade en stridssektion som var ganska rolig men den väger inte upp nackdelarna. Hade magen att be om betyg också, det här var vad du ville ha så det här är vad du fick.
Den är bra men lite f
En dagstidning gjord för iOS ... Jag har tidigare bloggat om dagstidningar på iPad och iPhone. ... Magic Tiles 3: Piano Game. Amanotes Pte.
Måtten sorry går för snabbt man kommer aldrig kunna klara av de banan
Magic Tiles 3 Muzik yott
Den säjer att jag folorar när jag gör inte och den låter inte mig trycka på de
Spelet är inte bara als😡
Jag gillar det här spelet men brickorna går lite för snabbt. Det är roligt och jag kan spendera timmar på att spela det.